Twój zakres obowiązków:
- Bieżąca komunikacja z Klientami bezpośrednimi (informowanie o statusie zlecenia oraz nieprawidłowościach na załadunkach/dostawach, przygotowywanie wycen, wyjaśnianie reklamacji).
- Pozyskiwanie zleceń od Klientów bezpośrednich.
- Obsługa platform Klientów.
- Raportowanie zleceń.
- Awizowanie załadunków/dostaw.
- Przygotowywanie cenników rocznych świadczonych usług.
- Rejestrowanie nieprawidłowości podczas realizacji zleceń.
Nasze wymagania:
- Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta zagranicznego.
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie.
- Praktyczna znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
- Dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność i odpowiedzialność.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
- Znajomość branży transportowej/spedycyjnej będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach.
- Samodzielne, pełne wyzwań i satysfakcji z osiąganych wyników stanowisko.
- Pracę w młodym, zaangażowanym i perspektywicznym zespole.
- Dostęp do nowoczesnych i niezbędnych do pracy narzędzi.
- Szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
- Przyjazną atmosferę.
Masz pytania, zadzwoń, tel. 660 606 000
(kontakt w języku ukraińskim i rosyjskim, tel. tel. 660 601 088 ).