Wczytywanie...

Twój zakres obowiązków:

  • Bieżąca komunikacja z Klientami bezpośrednimi (informowanie o statusie zlecenia oraz nieprawidłowościach na załadunkach/dostawach, przygotowywanie wycen, wyjaśnianie reklamacji).
  • Pozyskiwanie zleceń od Klientów bezpośrednich.
  • Obsługa platform Klientów.
  • Raportowanie zleceń.
  • Awizowanie załadunków/dostaw.
  • Przygotowywanie cenników rocznych świadczonych usług.
  • Rejestrowanie nieprawidłowości podczas realizacji zleceń.

Nasze wymagania:

  • Co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta zagranicznego.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie.
  • Praktyczna znajomość obsługi programów pakietu MS Office.
  • Dobra organizacja pracy, dokładność, samodzielność i odpowiedzialność.
  • Umiejętność analitycznego myślenia.
  • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność.
  • Znajomość branży transportowej/spedycyjnej będzie dodatkowym atutem.

To oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
  • Pakiet medyczny na preferencyjnych warunkach.
  • Samodzielne, pełne wyzwań i satysfakcji z osiąganych wyników stanowisko.
  • Pracę w młodym, zaangażowanym i perspektywicznym zespole.
  • Dostęp do nowoczesnych i niezbędnych do pracy narzędzi.
  • Szkolenia i wsparcie w rozwoju zawodowym.
  • Przyjazną atmosferę.

ZOSTAŃ MARATOŃCZYKIEM,
PRZEŚLIJ CV NA ADRES:
REKRUTACJA@EMARATHON.EU

Masz pytania, zadzwoń, tel. 660 606 000
(kontakt w języku ukraińskim i rosyjskim, tel. tel. 660 601 088 ).

Rodzaj umowy
Umowa o pracę
Typ etatu
Pełny etat
Marathon International
Profil firmy
Branża
Logistyka
Liczba pracowników
100
Założone w
2008
Miasto
Kostrzyn

Podobne ogłoszenia

Inne podobne oferty pracy, które mogą Cię zainteresować