Praca na terenie województwa pomorskiego, zachodniopomorskiego, lubuskiego, wielkopolskiego i dolnośląskiego,
realizacja planu otwarć na terenie działania poprzez wyszukiwanie potencjalnych nowych lokalizacji sklepów, ich ocenę i weryfikację zgodnie z zasadami wewnętrznymi Spółki,
przygotowanie lokalizacji do zawarcia umów najmu oraz umów zakupu nieruchomości poprzez negocjacje treści i warunków finansowych umowy, zgodnie ze standardami spółki,
zarządzanie podległym kilkuosobowym zespołem poprzez ścisłą współpracę, motywację, rozwój zawodowy i rekrutację podległych PM,
monitorowanie rynku nieruchomości poprzez zbieranie informacji o potencjalnych nieruchomościach i działaniach konkurencji na rynku lokalnym,
współpraca z podmiotami zewnętrznymi oraz podmiotami, działającymi na zlecenie Spółki.
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu nieruchomości lub prawnicze),
znajomość lokalnego rynku nieruchomości, podstawy prawa budowlanego i przebiegu procesu inwestycyjnego,
doświadczenie w pracy w sektorze nieruchomości,
min 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
średniozaawansowana znajomość programów Excel i PowerPoint,
komunikatywna znajomość j. angielskiego umożliwiająca przygotowywanie i analizowanie raportów,
bardzo dobra organizacja pracy własnej, nastawienie na osiąganie założonych celów i realizację planów, zorientowanie na zmianę, komunikatywność,
prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
Stabilność zatrudnienia,
umowę o pracę bez okresu próbnego,
możliwość dalszego rozwoju w strukturach firmy,
atrakcyjny system bonusowy powiązany z wynikami pracy,
bogaty pakiet socjalny, w tym dostęp do prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie na preferencyjnych warunkach,
niezbędne narzędzia pracy w postaci samochodu służbowego, laptopa oraz telefonu komórkowego.