udział w realizacji strategii wizerunkowej przedsiębiorstwa (działania do wewnątrz i na zewnątrz organizacji)
koordynowanie projektów wizerunkowych (troska o spójność komunikacji w organizacji)
udział i koordynowanie projektów CSR i EB (np. Szlachetna Paczka, eventy integracyjne, współpraca z klubami sportowymi)
zarządzanie stroną internetową, intranetem oraz prowadzenie lub koordynowanie prowadzenia firmowego konta na LinkedIn
przygotowywanie newsletterów, artykułów, informacji prasowych oraz materiałów marketingowych (broszury, ulotki, etc.) na potrzeby komunikacji w firmie.
Nasze wymagania
wykształcenie wyższe: marketing, dziennikarstwo, komunikacja w biznesie (lub pokrewne)
minimum roczne doświadczenie w obszarze PR, marketingu (w agencji PR lub firmowym zespole PR)
doświadczenie w tworzeniu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
doświadczenie we współpracy z agencjami zewnętrznymi, drukarniami i dostawcami
znajomość narzędzi PR-owych i marketingowych
bardzo dobra znajomość języka polskiego i zasad poprawnej polszczyzny
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
ważne jest dla nas: otwartość na ludzi, kreatywność, zmysł estetyczny, efektywne planowanie pracy
mile widziane: znajomość języka angielskiego, podstawowa znajomość programów graficznych (np. Canva)
To oferujemy
umowę o pracę – bez okresu próbnego
atrakcyjny pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, dopłata do karty Multisport lub Medicover (dawne OK System), karty podarunkowe na Święta Bożego Narodzenia, dopłaty do wypoczynku na koloniach dla dzieci, owocowe środy
możliwość realizacji swoich pomysłów, otwartość na nowe inicjatywy